luni, 14 martie 2011

Sentimentul..


Au curs lacrimi prin ai mei ochi,
Stiind ca toate au un rost,
ca sunt astazi de folos.
De folos sa spui ca poti, ca vrei, ca iti doresti.
De aceea mi-am dorit mereu
Sa pot spune ca sunt eu!

E simplu sa spui nu, fara sa vezi ce poate fi
dincolo de un astfel de raspuns.
Sa dai `napoi din drum nestiind
ca fericirea te asteapta chiar acolo,
Dincolo de orice pozitiv raspuns.

O lacrima e perla ce senin sta
pe lantisorul zambet voios sclipind.
E bucuria ce poate maine
ma va ridica mai sus de orice gand.
E poate fericirea suflutului
tremurand de-al tau raspuns.

Lacrima e „sentimentul”, ce pentru tine
In sufletul meu azi s`a stins.
Maine, sigur, va fi altceva.
Un zambet. Chicot. Bucurie doar.

Dar azi, din fereastra sufletului meu s-a scurs
Si a lasat in urma sa un drum sclipind de fericire
Sub raza soarelui din mart.
Dar stie, maine va fi mult mai bine.
Azi o lacrima a fost, si totusi....
Toate mi`s azi de folos.

2 comentarii:

  1. oare chiar ne sunt toate de folos?
    frumoase poezie:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Toate lucrurile sunt ingaduite, dar nu toate sunt de folos" (1Corinteni 10:23) si totusi, ni se intampla fel de fel de lucruri...insa, cele care sunt de folos cu adevarat, sunt cele care pun un semn de intrebare, cele care dau un raspuns la indoieli...lucrurile de folos sunt cele care te schimba intr`un mod iar pe mine in viata multe m`au determinat sa fiu altfel..d

    RăspundețiȘtergere