joi, 7 aprilie 2011

Arta se inspira de la viata!!



1. Nu lasa ca azi sa se transforme in maine fara sa faci acum ceva deosebit!


2. Invata sa privesti spre tine, invata sa fii mandru de tine...


3. I-am zambit lui NU in fata si l-am luat pe DA in brate.


4. Fa un bine, chiar si atunci cand nu este nevoie!


5. Nu ai nevoie de oameni ca sa fii puternic, ai nevoie de curaj, sa poti birui furtuna.


6. Nu te lasa biruit de vorbele oamenilor, crede doar ce vrei tu!


7. Am zis de multe ori ca este drum lung pana maine, dar tot de atatea ori am vazut cat de scurt este.


8. E foarte usor de dat inapoi, de ce sa nu incerci ceva nou? Mergi inainte, va fi mult mai bine.


9. Si ce daca spui ca ai? Esti sigur ca vei avea si maine?


10. Azi in ochii oamenilor poti vedea durere, dar nu inceta de ai mai privi, poti descoperi si un zambet cald!


11. Azi nu a iesit soarele, dar nici nu i-am dus dorul.


12. Nu spune ca nu mai poti, oricand o poti lua de la capat.


13. Si de ce le-ai da dreptate oamenilor, cand ei nu stiu ce este de fapt in sufletul tau?


14. Lucrurile nu au cum fi totdeauna la fel, s-au schimbat de fiecare data, dar tu sa ramai acelasi!


15. Era mai bine inainte, dar curiozitatea m-a determinat sa vad cum este acuma.


16. Candva voi fi printre ingeri, dar pana atunci vreau sa fiu un inger printre oameni!


17. Am defecte iar asta ma face sa cred ca nimeni nu este perfect!


18. Combinatia perfecta face ziua mai buna!


(Arta inspirata de la viata - Damaris - 06.04.2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu